Tisdag

Nu är jag inne i en sån där "pluggbubbla" igen. Försöker få klart portfolion, eller båda kanske jag ska säga, som jag sa tidigare så är det både en webbportfolio vi ska göra samt en "fysisk" portfolio. OCH utöver det, ska vi göra en apstor illustration av en karta som visar hur man tar sig från station i Bollnäs ut till Heden där Idévärlden håller till.. KANSKE den tråkigaste uppgiften hitills iallafall och med tanken på att vi redan har gjort en karta med samma princip, dvs att använda oss utav symboler och penslar, gör det hela ännu tråkigare. Men vad gör man inte? Peppar med lite musik och klementiner. 





och ja, jag har rätt bred musiksmak. 


he he he, vet ni vad? Nästa vecka sitter jag och jäser med en fin drink och värme :>

Kommentarer
Postat av: Catherine ♥

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback