Lördag

Nu är "monsteruppgifterna" färdiga, eller dom blev rättare sagt färdiga redan i torsdags! 15 uppgifter tog mig precis en vecka att punga ut, vissa blev jag nöjd med och vissa inte.. Men så är det, det skulle vara omöjligt att bli nöjd med alla. :) Hur som helst så är det klart och ur världen.

Fick förresten hem två packet under veckan också, ett från H&M och ett från Adlibris.




Som ni ser så innehöll de båda paketen med en bok (nämligen Before i die av Jenny Downham som jag läste nån gång under gymnasiet och blev helt fast i, så blev superglad när jag hittade den nu!) och sen när jag ändå var i farten så beställde jag hem en bikini från H&M, tyckte toppen var i sån läcker färg så jag kunde inte hålla mig, den är verkligen orange, knallorange, haha. Perfekt att det gick så snabbt att få paketen också, var lite orolig att det inte skulle hinna komma innan  den 17:e då jag befinner mig i en bil ner mot Arlanda för att sedan dagen efter åka vidare emot Teneriffa. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback