inspiration

Sitter och kikar runt efter lite inspiration till ett cv, portfolio på webben samt en "fysisk" portfolio. Hade en liten kort genomgång idag i skolan om att det gäller att sticka ut med det man gör, stötte på den här när jag kikade runt lite.. snacka om att vara egen, haha.



Jag kan ju summera det som så eftar att ha kikat runt på lite olika cv:n så känner jag mig lite stressad över det hela med att göra nått fint cv, webbportfolio och vanlig portfolio... Tänkte dessutom försöka få en liten rödtråd igenom alltihopa också som ska hänga ihop med mitt nuvarande visitkort.. men vi får se hur det går med det.  Här är iallafall mitt nuvarande cv, fick som uppgift i våras att göra ett cv "under press" fick nån timme på oss har jag för mig. Men ja, det kommer nog att ske rätt så mycket förändringar med den innan jag tänker lämna ifrån mig det på riktigt.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback