Söndag

Åh, jag har jobbat på som jag vet inte vad med alla skoluppgifter! Är helt slut i huvudet, bokstavligen. Vaknade imorse och drömde om att vi hade blivit attackerade av mammutar i stugan och att vi var tvungna att köra en räv i mircon så han skulle börja leva igen. Brist på sömn och lugn och ro? Skulle tro det.

Känns iallafall skönt att vet att man har gjort det mesta nu. Av 15 uppgifter har jag 6 stycken kvar och 3 utav dom vet jag redan vad jag ska göra, det är affisch kampanjen jag tänker på då. Det är bara dom där 2 satansynkafjuttiga bokomslagen som jag inte har en aning om vad jag ska göra. Jag menar, hur insprirerande låter bara "Mikael Ludenfot" eller "Plundring svält förgiftning"?! Dessutom ska jag göra en bok i nonfigurativt-stuk. Det känns som om det kommer ta ett tag att läcka ur sig en idé till det.. fast det där blir ju bara 5, så ja, utöver det ska jag också välja en egen bok som jag vill illustrera.. vad nu det blir, det har jag ingen aning om. Har iaf som mål att göra klart affischerna idag så jag har dom ur världen också. Så mycket som jag har suttit vid datorn senaste dagarna, och så effektiv jag har varit, vet jag aldrig att jag har varit förut. haha. 

Tanken slog mig också vad värd jag är att åka utomlands efter detta. Funderade på att ta med datorn då ifall vi skulle få nått under veckan när jag är borta så jag kunde jobba lite när jag var där nere. Meeeen, jag tror jag skiter i det, värre än såhär kan det ju knappast bli. :> Funderar dessutom och köpa mig en fin bok som jag har kollat på ett tag. Abc3d utav Marion Bateille



http://www.youtube.com/watch?v=wnZr0wiG1Hg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback