Det fina med livet

Åh man blir alldeles varm i hjärtat av att läsa sånt här fint. Nästan så jag vill gråta en skvätt för att det är så fint! Jag kommer att krama sönder henne när jag ser henne!

"äntligen så får jag träffa min fantatiska vän, malin. imorgon kommer hon hem hit, grillkväll och massvis med prat att ta igen.
såhär glad har jag inte varit på länge!

hon är en av dom två bästa människorna i mitt liv. det är tack vare henne jag är den jag är idag, att jag har kommit såhär långt. hon är ett bevis på att det finns riktiga vänner. bästa vänner. aldrig har hon lämnat min sida (och inte jag hennes heller) trots mina brister och tjat om samma saker dag in och dag ut på elevhemmet.
hade jag en tidsmaskin så skulle jag åka tillbaka till den tiden på elevhemmet och leva om samma ett och ett halvt år med denna människa.
jag är så obeskrivligt tacksam över att jag har en malin, min alldeles egna bästa vän malin.
jag hoppas att vår vänskap alltid kommer att finnas där. att vi vet exakt vart vi har varandra trots att vi är dålig på att ses."

Jag är så otroligt glad att jag har en sån fin vän som Erika. Och jag tror verkligen att vi kommer att ha kontakten fram tills att vi är så grå och skrynkliga att vi knappt kommer ihåg vad vi själva heter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback