Det här med tävlingar

Tänk att jag alltid blir lika förvånad när jag ser nått mail om att jag har vunnit nått, nu pratar jag inte om alla dom mail jag (och många andra) får veckovis om att jag är utvald till att få en lyxvilla i L.A, bli miljonär eller få världens snyggaste häck, icke. Jag har ansträngt mig och tävlat på riktigt.

Sist var det ifrån fritidsresor för 2-3 veckor sen? Fick då en handduk på brevlådan. En stor fin ljusblå handduk, det ända negativa var att det stod fritidsresor på heeeela handduken, fin liten reklam sådär för Fritidsresor.  Hur som helst, nu idag fick jag mail om att jag hade vunnit en tävling genom Hallonlakritsskalle på Facebook. Undra vad det då kan vara jag nu vann? 1kg med bara hallonlakritsskallar? Det återstå att se. Jag ska uppdatera er när jag ser att jag får ett mystiskt paket dimpa ner i brevlådan.

Det roligaste är iallafall att i båda vinnarmailen som jag fick ifrån Fritidsresor och nu, hallonlakritsskalle/Bubs Godis så stod det att jag hade en bra motivering och rätt svar. Frågan är bara, vad motiverade jag? Men ja, jag antar att det var bra iallafall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback