Torsdag

Nu kan jag då ärligt säga att jag är så slut som en människa bara kan bli. Efter att först ha cirkulerat runt i Söderhamn för tidningsutdelning för Ambasssadören och sedan pyst runt på stan halva kvällen så kan jag säga att mina små stackars fötter är helt slut. Är så trött så jag nästan ser dubbelt också så jag skulle tippa på att det blir en tidig kväll ikväll. 


hiii, min annons som jag har gjort för i Ambassadören var med i det här nummret! Tog en liten snabb bild med mobilen på den idag, färgerna stämmer väl inte till 100%, men ni får nöja er med den så länge, lägger ut bättre bilder sen på hela baletten på både affisch, vägskylt & header när hela kalaset är över. :) 





Kommentarer
Postat av: Erika

Snyggt!!!

Du är så duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback