Helgen

Såg imorse när jag skulle iväg på praktiken att mina skor var inte så vita längre efter helgens bravader.. Såg ut som Malin 4år hade varit i farten och klampat runt i lera och släpa fötterna efter sig. Men, jag hade det trevligt iallafall det är väl huvudsaken iallafall. Och nu ligger skorna i en hink vatten ihopp om att dom kanske blir liiite vitare igen.

Började med att Maria och jag fick för oss att hitta på någonting haha, vid 8 tiden på lördagen? Bättte sent än aldrig liksom. Hur som helst så vi åkte och handla vindruvor, ost, kex och hårfärg och hemma hos Maria väntade sedan en flaska vin. Och en gång för alla så blev Maria blond! Och det hela slutade med att drack upp en flaska vin och drog ner mot Tranan. Oplanerad utgång, inte helt tokigt!

Kommentarer
Postat av: Slemmy

Hoppas dina skor blir vita igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback