Måndag

Blev en väldigt kort dag idag på praktiken, kom hem redan vid 2 tiden tror jag att det var. Fick för mig att baka tekakor som jag nu har varit påväg och gjort nu i snart en veckas tid. Dock när jag skulle stoppa in det i ugnen så tänker jag "Men.. ska dom verkligen se ut såhär.. ?" men tänker inte så mycket mer på det sen, sätter mig och spelar lite Fruit Devil under tiden dom är i ugnen.

Får sen för mig att läsa på receptet jag följt och inser att havregryn saknas.. inser kort därefter att det är inte alls samma tekakor som jag hade föreställt mig att det skulle vara. Tänk att det ska alltid var någonting som händer när jag är igång i köket... haha, ironiskt. Men tur i oturen, dom blev rätt goda ändå. Men det är verkligen alltid någonting... Ibland undrar jag hur det hade gått för mig om jag hade valt att gått Hotell & resturang på gymnasiet haha.

Förutom bakning, så tog jag mig tid till att beställa hem en parfym, som jag redan har, men dom det bara finns några ynka droppar kvar utav. Så, 300kronor fattigare men en parfym rikare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback