Fredag

Jag blir nästinill förbannad när jag ser folk skriver runt på sina bloggar, twitter, facebook, ja allt sånt där, om hur man saknar någon som har gått bort. Någon som dom egentligen inte hade någon speciell relation till mer än att dom var bekanta till varandra. Det gör ont i hjärtat på mig att se någon få någon slags uppmärksamhet, eller vad man nu ska kalla det, föratt den visar upp att den har en vän som dog i cancer för 10år sedan igår och skulle fyllt 21 idag. Fin tanke kanske, men känns förjävla fel. Det där är någonting som verkligen gör ont i hjärtat på mig. 

Hur som helst, idag har jag jobbat hemifrån med en hemsida som ska upp så snart den är klar. Har värvat webbdesignen med lite städning eftersom vi slår till med storkalas för mig imorgon så hela släkten kommer hit vid 1 tiden.

Kommentarer
Postat av: Erika

<3 <3 <3

2012-02-25 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback