Formex 2012

Den här veckan har det hänt grejer må ni tro!
I torsdags var jag iväg till Formex mässan i Älvsjö med Blizzart, åkte här ifrån bollnäs vid 06:20 och var framme i Stockholm vid 11 tiden tror jag att det var. Tror jag aldrig hade kunnat föreställt mig hur mycket fina saker jag såg! Helt otroligt. Var ett tag så att man knappt visste vart man skulle ta vägen för det var så mycket att kolla på. Det fanns allt ifrån fina design saker till smarta lösningar och ja, till bara helt knäppa grejer. Och med knäpp menar jag verkligen någonting nytt, som man aldrig har sett förut. Sånt är roligt.
En av dom knäppaste måste nog iallafall vara sprattelgubbarna. Dom var helt galna. http://jumpingfreaks.se/ man blev verkligen glad utav att se dom, haha att man kan ta en sån simpel grej och lyfta upp det så, det är bra gjort, kan ha varit det roligaste under hela mässan för dom stack verkligen ut.
En till sak som jag kommer på såhär på rak arm är http://www.babycupcakes.se/ det var också en sån där oväntad grej. Vi gick förbi först och trodde det bara var tygblommor i en bukett, men sen så såg vi att der var små barnkläder som var lindade som små rosor och cupcakes. Superfint!
Har plockat på mig en massa visitkort och kataloger som jag ska ta och kika igenom. Så det kommer nog att komma upp lite fler sånna där fina små lösningar och design grejer ska ni se! Dagen slutades iallafall med att vi åkte ifrån mässan vid 3 tiden och in mot centralen där vi sedan begav oss till kulturhuset tror jag det var(?) satt där mest och vilade benen efter en heldag med utan vila och kikade på folk. Sedan bestämde vi oss för att gå och äta middag innan vi skulle bege oss hem mot lunga fina hälsingland. Åt en spaghetti bolognese på mysiga Vapino och trodde nästan jag skulle avlida för att det var så gott. Så summa summarum så var turen fram & tillbaka till Stockholm jättefin. God mat och fina saker. Bättre än så kan det väl inte bli?
Den här veckan har det hänt grejer må ni tro! 



I torsdags var jag iväg till Formex mässan i Älvsjö med Blizzart, åkte här ifrån bollnäs vid 06:20 och var framme i Stockholm vid 11 tiden tror jag att det var. Tror jag aldrig hade kunnat föreställt mig hur mycket fina saker jag såg! Helt otroligt. Var ett tag så att man knappt visste vart man skulle ta vägen för det var så mycket att kolla på. Det fanns allt ifrån fina design saker till smarta lösningar och ja, till bara helt knäppa grejer. Och med knäpp menar jag verkligen någonting nytt, som man aldrig har sett förut. Sånt är roligt.

En av dom knäppaste måste nog iallafall vara sprattelgubbarna. Dom var helt galna. http://jumpingfreaks.se/ man blev verkligen glad utav att se dom, haha att man kan ta en sån simpel grej och lyfta upp det så, det är bra gjort, kan ha varit det roligaste under hela mässan för dom stack verkligen ut. 



En till sak som jag kommer på såhär på rak arm är http://www.babycupcakes.se/ det var också en sån där oväntad grej. Vi gick förbi först och trodde det bara var tygblommor i en bukett, men sen så såg vi att der var små barnkläder som var lindade som små rosor och cupcakes. Superfint!



Har plockat på mig en massa visitkort och kataloger som jag ska ta och kika igenom. Så det kommer nog att komma upp lite fler sånna där fina små lösningar och design grejer ska ni se! Dagen slutades iallafall med att vi åkte ifrån mässan vid 3 tiden och in mot centralen där vi sedan begav oss till kulturhuset tror jag det var(?) satt där mest och vilade benen efter en heldag med utan vila och kikade på folk. Sedan bestämde vi oss för att gå och äta middag innan vi skulle bege oss hem mot lunga fina hälsingland. Åt en spaghetti bolognese på mysiga Vapino och trodde nästan jag skulle avlida för att det var så gott. 

Så summa summarum så var turen fram & tillbaka till Stockholm jättefin. God mat och fina saker. Bättre än så kan det väl inte bli?

Kommentarer
Postat av: emily

Hihi tack! Ja, det är en necessär, fick den i julklapp. Men lappen avslöjar att den är från H&M ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback