Tisdag

Efter succen med "Sombody that i used to know" som man nu ser poppar upp lite här och var, så fick jag för mig att kika mer på Gotye's skiva, ihopp om att hitta fler guldkorn. Sagt och gjort. Hittade mig två favoriter ganska så snabbt. 

Save me
Bronte

Fina låttexter och härlig melodi. Tyckte överlag att hela skivan var bra, det var en såndär skiva som man gärna nynnar med lite i, omedvetet. Då när jag upptäcker att jag gör det när jag lyssnar på någonting, då är det nog ett tecken på att jag gillar't. 

En fin upptäckt jag gjorde igår var någonting såkallat för "TuneWiki" på Spotify, där man helt enkelt klickar på Tunewiki loggan och får upp låttexten till den låten man lyssnar på. Finurligt. Jag som alltid brukar googla, detta kommer ju underlätta enormt. haha. Nej, skämt o sido, det var faktiskt rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback