Måndag

Är nu inne på min 5:e LIA vecka hos Blizzart / Ambassadören, det går framåt! Dock finns den där prestationsångesten fortfarande kvar och lurar, men antar att jag måste vänja mig vid den ett tag framöver.  Hur som haver, så har jag fått testat på lite olika. Gjort lite annonser, scanna in bilder, varit med på hemma-hos reportage, varit iväg en sväng till formex mässan samt små pyssla lite mer lite sidan av projekt som inte ingår i tidningen Ambassadören utan mer i Blizzart syfte. 

Det jag känner att jag inte riktigt har kommit in mig i det är det sociala, haha. Dagens "topic" var bland annat fågelskådning och under förra veckan så pratades det om skillsmässor och plantering. Jag vet inte, men på något vis så får sånna ämnen mig att känna mig väldigt ung.. hahaha, känner inte direkt att jag har så mycket att säga till om när det gäller dom punkterna.. :p 


Igår började förresten SVT's nya serie, Äkta människor. Hade sett under jul att den skulle börja, visste dock inte riktigt vad det handlade om men det verkade bra. Och efter att ha sett två avsnitt så känns det som om det är någonting man skulle kunna se mer utav..  :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback