ljuva, ljuva vår...

ljuva, ljuva vår... verkligen!

Idag har det varit sista dagen för mig på Ambassdören i Söderhamn. Blev bjuden på "avslutningslunch" ute på Albertina i Skärså. Suuupergod mat, jättefint väder och jättefin miljö. Dunderfint verkligen. Före lunch hade vi spurtat runt med nyaste nummret av Ambassadören, det var nämligen tidningsutdelning i vår eller ska jag säga vårvädret? Lika så blev det efter lunch. Kom hem vid 6 tiden och då var det bara att snöra om, slänga i sig lite fil & flingor, byta om till nått lite svalare och bege sig till stan där jag möttes upp av välbekanta ansikten. Tog en glass i solen och bara pladdra om dittan och dattan. Det var mysigt. Och någonting annat som är så mysigt är att det fortfarande är så pass varmt och ljust ute fortfarande och då är klockan halv 11! Vågar man säga att det är sommar nu?

Imorgon hur som helst ska jag bege mig till Hudiksvall med Erika! Shopping och häng i fin vädret nere vid hamnen står på schemat. Mysigt! Sen hem, bege sig till Maria, blir antagligen på kvällskvisten, för att planera in en Ullared resa... spännande. 

Så visst är det dumt att klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback