Det här med små loppis och auktioner, det är rätt charmigt, bra och billigt.



Har på senare år börjat tycka om loppis allt mer och mer, känns så himla mycket roligare att hitta nått som ingen annan har, eller åt minstånde som få har. Eller också kan man hitta sånt som folk har, som har kostat aningen mer än vad det gör på loppis, men gör om det till sitt eget.

Jag spanar alltid efter små sink hinkar med handtag som jag har som blomkrukor till mina blommor, - ifall jag någon gång skulle få för mig att skaffa mig fler än dom få som jag har nu. Ibland hittar jag någon, ibland inte. Det är det som är tjusningen med loppis, man vet aldrig vad man kan hitta. Och ibland kan man komma hem med någonting helt oplanerat. Det är det som är det fina med det hela. 

När man ser små loppis skyltar ploppa upp efter vägen, då vet man att det snart är sommar på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback