Veckan som varit än så länge

Nu har det verkligen vart fullrulle sen i måndags!
Måndags var det verkligen drama här på Granberg (tack och lov på andra sidan Granberg, det vill säga fel sida av Granberg haha, nä skämt å sido, så långt bort var det inte.. ) hamnade till och med på Aftonbladet. Den här gången handlade det om sisådär ett 30tal poliser som spanade runt ett hyres hus på Höjden. Var någon snubbe som var psykiskt störd som dom hade fått lite dåliga vibbar av, kan man säga. Hela Granberg var inspärrat med sånna där plast band med text "Polis polis polis" snurrade även en helikopter fram och tillbaka över Granberg. Tillslut kom även insattstyrkan ifrån Stockholm eller var det var och räddade hela Granberg.





Här är en bild på NÅGRA av alla poliser, polisbilar och cevilpolisbilar + bilen som insattsstyrkan använde (den stora svarta) Så nog händer det grejer uppe på Granberg allt! Så nog är Bollnäs utprickat på kartan. Med både mord & psykfall i bagaget. Jag sa till mamma att så här mycket folk på Granberg har jag inte sett på flera år, sist måste ha varit då när dom stängde Ica, vilket var nästan 100år sen..
Tisdagen bestod av att sitta och nöta med min tidning, som nu förövrigt är klar! Dock kände jag väl det att jag hade gärnat haft lite mer tid åt den, men känner mig helt klart nöjd efter att ha fått ihop en hel tidning helt själv! Idag onsdag körde vi alltså ut tidningen, var ett jäklarns ränkande och donande innan vi fick det rätt. Men tillslut så! Så skönt!





Efter allt donande var klart så tog vi kväller, jag svängde in på Skokanonen i Söderhamn också ihopp om att jag skulle hitta några skor. Och det gjorde jag! Och det bäst av allt var att Skokanonen har ju gått i konkurs, så dom sålde ut alla skor i butiken för 50%, så jag fick med mig två par skor för bara 299:-, inte alls tokigt! Ett par ballerina skor och ett par kilklackar, supersköna båda två!



ÅH så fint litet blogginlägg det blev, med mobil bilder och allt! Urtjusigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback