Examens tider

åhå, tack och lov äntligen har brännan som jag drog på mig i lördags släppt, har gått runt och varit röd och svullen (!) men nu, tack och lov har det börja ordnat upp sig. Lite brun & lite torr och lite flagning. Kunde imorse skåda hur jag flagnade på ögonlocken, vilket säger hur mycket jag verkligen brände mig när jag somnade ute i solen... Inhandlade solskyddsfaktor igår, gör inte om hela den här proceduren igen iallafall! Kände knappt igen mig när jag kollade mig i spegeln.. haha. 

Var ner på en spontan sväng igår på stan med Elin. Kom hem med 2 liter jordgubbar, en marin blå tshirt, en "sommar tröja" som var lite tunnare och underkläder i galen neon färg. Nöjd! Sen var jag dessutom till frissan i måndags, också supernöjd! Kände att jag kunde unna mig lite nu eftersom jag har varit så duktig med skolan och allt, jag tar ju examen på freeeedag! Det är sjukt vad tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback