Måndag

Har haft besök av fina Caroline förra vecka eftersom hon och två till klasskompisar till mig har börjat på med klassportfolion och har suttit på skolan och jobba, så jag erbjöd henne att hon kunde sova här dom dagarna dom skulle till skolan och jobba. Blev mycket prat om allt och ingenting! Kul att ses igen helt enkelt, sist var i december innan vi gick ut på praktik, så det var ju ett tag sen!

Har hänt en massa den här senaste veckan som varit, dom allra sista grejerna till Schools out är iväg skickade, utskrivna och klar och en supernöjd kund, skrivit kontrak för sommarjobbet på Mittmeda och dessutom fått reda på att jag har fått en lägenhet! Summa sumarum så har jag haft en rätt så fin vecka kan man väl säga.




Här har ni min fina lilla lya med mysigt snedtak och snart nog en också en större och inglasad balkong! Förstår inte hur jag kunde ha sån tur, stod som plats 8 och fick den ändå... tokigt! Vart helt chockad när tjejen från Bollnäs Bostäder ringde och berättade att lägenheten var min.
"-Hallå? Är du kvar?"
"-eeh.. ja."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback